23 listopadu 2015

Od zítřka budu sexy třicítka




Alice se vzdala kariéry a vychovávala dceru starala se o manžela . Jenže manžel si našel mladší a odstěhoval se . Dcera Diana se rozhodla jet na neurčito do Afriky a tak Alice zůstala sama . Snaží se najít práci ale nejde ji to . Všem vadí že je stará a 20 let byla ženou v domácnosti . Hrozně touží se dostat do nakladatelství kde dříve pracovala . Dvakrát ji odmítli . Na silvestra její kamarádka Maggie ji obleče a hezky učeše a vypadá mnohem mladší . Hned zbalí mladého Joshe . Začne si s nim ikdyž nejdříve se ji to příčí . Jde na pohovor už další do svého oblíbeného nakladatelství a tentokrát uspěje . Se šéfkou Teri si moc nerozumí , ale nápadů má hodně a všechny se chytí .

Diana se rozhodne vrátit domů . Josh chce odjet pryč a ona se rozhodne všem říci pravdu o svém věku , ale stále ji to nejde . S kolegyní Lindsay vyvádí jak pubertačka . Teri ale přijde na to že lhala a vše se provalí . Šéfka ji nabídne vydat knihu kterou kdysi začala psát a ted ji dokončila a je ráda že ji má ve svém týmu .Josh vezme dobře její věk , ale né to že mu lhala . Odjede ale píšou si a tak jejich vztah není u konce .


Moje hodnocení : 7/10
Ze začátku mě kniha nudila ale poté se to rozjelo a já rychle četla . Přišlo mi divné jak by 44letou ženu mohli typovat na 25 ale pravda že při dnešních kosmetických úpravách je to kolikrát těžko poznat ale né až o tolik let . Líbilo se mi jak bylo dobře popsané že na věku v dnešní době strašně moc záleží . Mám ráda Hilary Duff a vim že natočila seriál chci se na něj podívat ale není to priorita proto mě strašně překvapilo když jsem vyhledala seriál Younger který byl podle knihy natočen a překvapilo mě že je to on :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat