23 listopadu 2015

Dívka s hnědýma očima





Avery se narodila otci který měl několik manželek se žádnou nevydržel a dítě na každém kroku . Když otec umíral seznámila se se svojí sestrou Sofii . Nabídla ji společné bydlení a spolu rozjeli svatební agentůru. Seznámi se s bohatými lidmi a chtějí od ní uspořádat nejlepší svatbu pro svoji dceru . Mezitím se zaplétá s Joe . Chce se tomu bránit , ale nejde to . Když s nim navštíví útulek kam Joe jde fotit odnese si čivavu . Nakonec mu stejně podlehne . Naskytne se ji šance přestěhovat se do New Yorku a moderovat svatební pořad v televizi . Jenže Joe s ní odjet nemůže . Když jede do New Yorku na pohovor a na zkoušku šatů se svoji zákaznicí odhalí tajemství že nevěstě jde jen o peníze a dítě které čeká není ženicha . Rozhodne se to ženichovi prozradit a svatba je zrušena . Uvědomí si že chce zůstat s Joe a nikam neodjede ...

Moje hodnocení 5/10
Předešlé díli jsem nečetla nevěděla jsem že jsou . Kniha mě ze začátku bavila . Organizátorka svateb říkala jsem si to bude sranda ale čim jsem četla dál tak mi přišlo že se nic neděje , stránky utíkají ale mi se v ději moc neposouváme . Líbilo se mi že se dotkla témata bohatých všemocných lidí a charity ale jináč mě to přišlo jak příběh o popelce.

Žádné komentáře:

Okomentovat