09 listopadu 2015

Až po uši




Amélie je úspěšná podnikatelka . Vede PR agentůru . Všichni chlapy s kterýma si užívali si našli svoje manželky a ona zůstala sama . Vedle do bytu se přistěhuje mladá Julie z vesnice . Holky si začnou rozumět a Amélie ji radí jak se má líbit chlapům .

Amélie zažila hnusné odkopnutí od Matěje kterého milovala . Nechá ho od kolegů přijmout k sobě do firmy . Pomalími krůčky ho svádí , nenápadně a Matěj se začne chytat . Ona začne odmítat a následně se tomu povolí . Dělá mu scény poté sním končí v posteli . Takto to jde několik měsíců . Začne na něj tlačit aby se rozvedl . Matěj lítá mezi manželkou a Amélií a nestíhá je na dně a neví jak dál . Rozhodne se k rozvodu . Poté co jeho manželka Amélii napadne .Jenže Amálie místo aby byla ráda že se rozvedl a přišel k ní poté co několik týdnů o sobě nedal vědět se rozhodne ho odmítnout . Tim že udělal vše co chtěla a skončil na dně jak před pár lety ona díky němu . Ztratila o něj zájem . Zdrceného ho vyhazuje z bytu ...


Moje hodnocení :8/10
Děj vás pohltí a vy čte stále dál . Nelíbilo se mi jak Amy manipulovala s chlapama . Přeci jen každý má právo na svoje vlastní rozhodnutí . Konec jsem netušila ikdyž to s Julií ano . Líbí se mi jak knihy Jany jsou ze života na nic si nehrají a vypovídají o skutečném životě . Příběhy jsou reálné . Jendá se o druhý díl což jsem nějak netušila a první nečetla . Ale i tak jsem děj pochopila a ničemu to nebránilo .

Žádné komentáře:

Okomentovat