16 října 2015

S láskou Rosie




Rosie se od 5 let zná s Alexem . Jsou spolužáci a nedají bez sebe ránu . Jenže když jim je 16 jeho rodiče se z Dublinu rozhodnou odstěhovat do Bostonu . Alex a Rosie si vyměnují spoustu emailů a dopisů . Rosie končí střední školu a Alex nestihne přijet a tak jsem na ples s Brianem . Vymkne se ji to z rukou a budouctnost kterou si plánovala že odjede do Bostonu za Alexem a bude tam chodit na vysokou se rozplívá a za nedlouho se narodí malá Katie . Brian se od té doby vůbec neukáže . Rosie se snaží u rodičů vše zvládnout a s Alexem nekomunikuje . Po mnoha letech se dá dohromady s Gregem . Vezmou se . Stále v srdci má Alexe ale bojí se mu to říct a hlavně se také nedávno oženil .

Nějakou dobu vše vypadá idilicky ale Greg ji lže a podvádí . Rosie se rozhodne to s ním ještě zkusit , ale za pár let se to znovu opakuje a tak se od něj odstěhuje a rozvede a jde zpátky k rodičům . Zkouší vydělat co nejvíce peněz aby se jim dařilo ale moc ji to nejde . Rodiče se rozhodnou prodat dům a cestovat po světě . Rosie si sežene malí byt a dělá vše aby se uživili . Začne studovat aby mohla pracovat v hotelu což byl vždy její sen . Najednou se objeví Brian a chce se starat o svoji už skoro pubertální dceru .

Stále touží po Alexovi a když už mu to chce říct poté co se rozvedl i on . Dá se dohromady se svojí první láskou . Stále se míjí a neumí si vyznat city . Otec Rosie umírá a ona se musí starat o matku . Nic nestíhá . Její dva sourozenci ji nepomůžou . V tom umírá i matka . Katie dospívá a odjíždí za otcem do španělska aby se stala Dj . Rosie sebere všechnu odvahu a konečně se nemusí na někoho ohlížet a začne provozovat svůj hotel a v tom se vrátí do Irska i Alex . Rozvedený a konečně rozhodnutý s Rosie být ....

Moje hodnocení : 10/10
Dlouho mě žádná kniha nezasáhla tolik jako tato . Na konci se mi chtělo i brečet což se mi jentak nestává . Opravdu jednou za 100knížek . Kniha je psaná v meilech mezi celou rodinou . Dodává tomu kouzlo ikdyž myslím že občas by tam normální text mohl být taky . Sledujeme skoro celý život Rosie . Kniha mě opravdu dostala ikdyž mě odrazovala její tlouštka 435 stránek . Brzy se podívám na film . Říká se že film je dokonce lepší :)

Žádné komentáře:

Okomentovat