31 října 2015

Jedovatá slova




Barbara se ztratila před 4 roky . Dávno po ni přestalo být vedeno pátrání . Detektiv dnes odchází do důchodu a je mu líto že případ nedokončil . Matka Barbary přežívá a nedokáže se o nic postarat . Vše obstarává její manžel . Barbara žije a odhaluje jak žila a co se ji dělo . Otec ji od mala zneužíval a chtěl ji jen pro sebe ona se tomu snažila vymanit a začla si s Martinem . Jenže s nim nic nedokázala mít . Otec ji bral za děvku a chtěl ji zničit . Hanba světa . Barbara je vězněna ve sklepě a dostane se k telefonu . Zavolá Evě své dřívější kamarádce a řekni ji o pomoc . Když navštíví její rodiče a otec řekne že se o to postará Eva znejistí . Později poprosí matku o číslo na otce a zjistí že číslo z kterého volala Barbara a jeho číslo se shodují . Ohromeně to zavolá detektivovi . Matka a Eva jedou na chatu kde si myslí že Barbara je vězněná . Policie je jim v patách . Eva zůstane venku čekat na detektiva . Matka přijde akorát včas . Otec míří pistolí na Barbaru . Ochrání svoji dceru a zabije ho . Lituje že nic nepoznala dřív a nemohla svoji dceru ochránit ...

Příběh je vypráven z pohledu Barabary , detektiva , matky a Evy .


Moje hodnocení : 6/10
Někde před půlkou jsem začla tušit kdo je asi vrah . Jen jsem nevěděla motiv . Né moc obvyklé téma . Nelíbilo se mi jak se střídalo několik pohledů a nikde nebyla přímá řeč . Často se myšlenky tolik prolínali že jsem nevěděla co kdo myslí . Líbilo se mi jak Barbara vše zvládala a uměla se tomu postavit . Konec kdy matka konečně prozřela byl nejlepší . Znova bych si to ale už nepřečetla .

Žádné komentáře:

Okomentovat