18 srpna 2015

Pomsta




Městečko kde žije pár středoškoláků . Em se zaplete se Zachem přítelem své kamarádky Gabby která odjela na prázdniny pryč . Samozřejmě že se s ní nechce rozejít ikdyž Em to tvrdí .

Chase si píše se spolužačkou Sashou a poté si z ní udělá srandu a ona skočí z mostu a málem zemře .

Judd dělá všem taxikáře a má rád Em .

Do města prijdou furie a oblbnou Chase který kvůli nim spáchá sebevraždu .

Furie jdou i po Emě a chtěj ji zabít jenže ohrožujou Judda a ona s nima na jeho záchranu uzavře obchod . On na vše zapomene .


Moje hodnocení : 4/10
První půlka se četla rychle ale potom to začlo být nudnější a nudnější . Tři kluci a všichni mi přišli úplně stejný , žádné pořádně vlastnosti , takový nijaký . I tu pomstu a fúrie jsem čekala propracovanější . Mě kniha zklamala . Knihu jsem dostala jako náhodný dárek. Sama jsem ji nevybírala .

Žádné komentáře:

Okomentovat