21 června 2015

Papírová města




Quentin je hodny kluk co ma par kamaradu a nikdy neuděla nic špatného . Kamaradka sousedka Margo ho vytáhne ven a celou noc chce aby ji pomáhal dělat pomsty na lidi ve městě . Poznává ji úplně z jiného úhlu . Margo , ale další den mizí . Není to poprvé . Rodiče že vždy nechala pár stop jak ji najít , ale nikdy to pořádně nerozluštili a tak se Quentin s kamarády vydává prohledat všechny možná místa kde by nějaké hádanky mohly být a snaží se je rozluštit až ho to z Floridy zavane do města za New Yorkem . Margo v osamělé vesnici nachází a chce aby se s ním vrátila , ale to ona nechce . Nechce být tou kterou byla doma .

Moje hodnocení : 6/10
Moc často nečtu knihy kde hlavni hrdina je chlap. Taky mi to vubec nevadilo a davalo to priběhu svoje kouzlo. Začatek mě dost bavil ale konec mi prišel takovy už moc natahovaný. Kdyby mela kniha o 70stránek méně vůbec by to nevadilo. Libil se mi tam road trip ty mam velice rada a sama bych si nějaky po americe dala .

Žádné komentáře:

Okomentovat