13 června 2015

Na co Alice zapomněla




Alice upadne v tělocvičně probere se a vůbec neví kde se tam vzala . Když za ni do nemocnice přijede sestra zjištuje že už má 3děti a rozvádí se . Myslí si že je rok 1998 a čeká své první dítě , ale on je rok 2008. Nic si nepamatuje . Snaží se vše pochopit a přijít na to co se stalo s jejím životem je v šoku co se s ní stalo . Chce svého manžela Nicka zpátky . Mění věci které celou dobu její já na které si nevzpomíná zavedla . Snaží se naučit vychovávat tři děti . Je to dost těžké . Až se ji vzpomínky začnou vracet ...


Moje hodnocení : 8/10
Kniha mě strašně mile překvapila . Po Manželovo tajemství jsem čekala zas nějaký slabý nic neříkající příběh , ale už od začátku mě příběh chytnul . Měl něco do sebe a říkala jsem si co bych na svůj život říkala ja ? Myslím že před 10 lety jsem se viděla někde úplně jinde . Ale ztratit nějaké špatné vzpomínky by mi vůbec nevadilo . Liane dávám ještě šanci . Příběh mě opravdu okouzlil . Jen tedy bych vynechala blogové zápisky staré známé a sestřinu terapii podle mě tam oboje bylo úplně zbytečně .

Žádné komentáře:

Okomentovat