30 června 2015

Nespavost




Parker má neznámou nemoc , už 4 roky nespal . Vždy vidí sny člověka kterému se naposled podívá do očí . Už je unavený a neví jak dlouho to vydrží jenže najednou potká Miu a pozoruje její sny , schoulí se do kouta a usne . Ráno se cítí jak znovuzrozený . Chce každý den usínat v jejich snech a tak Miu začne pronásledovat. Ona se ho začne bát ,vyhýbat . Svěří se s vému kamarádovi Finnovi a jeho sestře a oba se snaží nějak Parkerovi pomoct . Miu navštěvuje ve snech a snaží se ji chránit a pochopit co si špatného zažila . Svěří se ji s problemem , ale ona mu nevěří . Parker začne ztrácet nad sebou kontrolu a neví co se stalo a co ne . Chybí mu několik hodin paměti . Probudí se v nemocnici a má strach že zabil doktora Mii . Mie někdo vyhrožuje a on ho chce dostat ...

Moje hodnocení : 7/10
Čekala jsem love story a ta se nekonala za což jsem byla ráda . Chvilkama mi , ale hlavní hrdina připomínal Adriana z Pokrevních pout . To že se zlepšuje v pochopení snů a jak je ovládat . Kniha byla čtivá . Konec jsem nečekala . Myslela jsem si že hrdina zemře .Jsou ještě dva díli , doufám že je také přeloží.Parker trpí podle mě určitou formou schizofrenie .

Žádné komentáře:

Okomentovat