30 června 2015

Čtyři dohody , Pátá dohoda




Začla jsem se zajímat o osobní rozvoj a sílu myšlenek .

Nejdříve jsem si čtyři dohody pustila jako audio knihy . Vůbec jsem to nevnímala a po pár minutách jsem nevěděla o čem to před chvilkou bylo . Tak jsem si knihu radši půjčila a ještě k tomu jako bonus Pátou dohodu . Není nad psanou knihou kterou držíte v ruce . Můžete si to několikrát přečíst a vrýt do paměti .

Dohody zní : Nehřešte slovem
Neberte si nic osobně
Nevytvářejte si žádné domněnky
Vždy dělejte vše , jak nejlépe dovedete
Budte skeptičtí , ale naslouchejte

Když se zamyslíte nad tim co čtete tak vás to opravdu přivede na lepší život , nebudete se tolik trápit . Čím dál víc se mi potvrzuje že to co vysíláme se nám vrátí (viz kniha Tajemství ) .

Na tuto knihu musíte být zralý a číst ji ve správném období aby vám něco dala .

Mě se kniha líbila , dobře se čte a hodně vám dá .

Nelíbilo se mi v Páté dohodě že se tam hodně věcí z první knihy opakovalo .

Žádné komentáře:

Okomentovat