15 května 2015

Případ Amelia




Amelie vzorné děvče nečekaně zemře pádem ze střechy . Nikdo to nechápe. Označí to za sebevraždu , její matce Katie se to ale nezdá . Snaží se zjistit co Amélia v posledních dnech života dělala. Zjištuje že patřila do školního kluby který ji nutil dělat střeštěné úkoly a pátrala po svém otci , psala si se záhadným Benem . Katie pomocí detektiva rozplétá všechny nejasnosti a přichází na krutou pravdu .

Moje hodnocení : 6/10
Začátek byl takový nudný , štvalo mě přeskakování v ději . Čekala jsem že to bude více o matce co pátrá co se stalo a né takové celkově o všem a nic pořádně nedotažené .Ke konci mě to chytlo , měla jsem několik podezřelích ale netypla jsem si správně . Více by se mi to líbilo kdyby byl nejdřív řečen příběh Amélie a poté až pátrání matky . Nebylo to úplně špatné , ale chyběla tomu jiskra .

Žádné komentáře:

Okomentovat