15 dubna 2015

Solitaire




Tori je divná a má jen jednu kamarádku Becky . Její rodina ji nemá ráda . Tori nemá žádné koníčky . Někdo hekne systém ve škole a všude se ukazují zprávy od tajemného Solitaire . Tori se začne bavit s Michalem ale jen dochází k ruzným nedorozumněním . Tori je stále opuštěná . Při ohnostroji se zraní a chce zastavit řádění Solitaire . Dozví se že by měla schořet škola a snaží se to zastavit . Nejde ji to a tak chce spáchat sebevraždu ale všichni ji zachrání a ona si uvědomí že má v životě ještě co objevovat a zjistí kdo za tim všim stál ...

Moje hodnocení : 3/10
Další kniha která mě nezaujala . Čekala jsem vtipnou dospívající knihu . Hrdinku ve stylu Alice a dooost dobrý (ta byla dost bláznivá) ale čekala mě uplně nezáživná hrdinka , skoro nepopsané další postavy .Příběh uplně o ničem . Chvílemi mi to připomínalo tajuplnou Gossip girl a vyhrožující A .

Žádné komentáře:

Okomentovat