25 dubna 2015

Once upon a time , Bylo nebylo





Emmu rodiče odložili jako malou , žila u pěstounů a živý se hledáním lidí . Jednoho dne potká malého chlapce . Zjistí že je to její syn kterého hned po porodu odložila . Henry ji ukazuje pohádkovou knížku a tvrdí že všichni lidé v městečku jsou zakletí a jsou to uvězněné pohádkové bytosti . Snaží se emmu přesvědčit že má pravdu a všechny zachránit . Emma se potýká s problémi malo města a snaží se dostat Henryho do své péče . To ji ale jeho adoptivní matka dost komplikuje . Až jednoho dne Emma vše pochopí a uvří že Henry měl pravdu ...

Moje hodnocení : 8/10

Hodne lidí vychvalovalo seriál a já jsem radši pro knihu. Moc jsem od knihy nečekala a byla jsem mile překvapena . Pohádka se střídala s reálným světem . Zápletka že pohádkové bytosti jsou uvězněni v našem světě mě pobavila a dost dobře se četla . Hezky promyšlené a zpracované . Bála jsem se že to bude hodně pro děti , ale nebylo .

Žádné komentáře:

Okomentovat