13 ledna 2015

Umění žít




Julie opouští práci makléřky kterou znala a šla ji dobře a najde si práci jako kuchařka na malé lodi . Se svojí vedoucí Suzy se hodně skamarádí . Když dopraví lod do prvního místa kde mají nastupovat vždy na týden cestující jejich hlavní obsluha lodi se rozhodne dát výpověd . A tak všechno vezmou holky do svých rukou . Cestující se jim snaží pomoct s řízením lodi a sjezd kanálama si užívají . Na palubě se objeví Fergus kterého matka Julie ji dohazuje už od mala . Vyspí se spolu ale tim vše končí . Na dva týdny se na palubě objeví i její příšerný bývalí snoubenec Oskar i se svojí matkou . Je to jedna velká pohroma. Sezona končí a Julie zjištuje že je těhotná . Fergus chce být řádným otcem , ale ona nechce . Chce vše zvládnout sama . Až když se dítě narodí kývne na jeho požadavky .

Moje hodnocení : 5/10
Od autorky jsem už pár knih četla a vždy mě hodně zaujali.Skutečný romantický příběh který měl štávu. Jenže u tohoto jsem tedy měla dost velký problém se začíst ,soustředit se a stránky vůbec neutíkali . Jedna velká nuda . Celkově to byla taková pohádky . Postavte ženu k něčemu co nezná ,před těžký úkol a ona to zvládne na jedničku . Odmlouvání otce dítěte že ho nepotřebuje mi přišlo zbytečně protahované a velice k ničemu . Bohužel mě kniha dost zklamala a doufám že její knihy budou stejně dobré jako ty předešlé co jsem četla .

Žádné komentáře:

Okomentovat