13 ledna 2015

Losing it




Bliss žije v bytě kousek od své vysoké a je stále panna . Její kamarádka ji vytáhne pařit že už konečně o to musí přijít . Seznámí se z hezkým klukem Garrick líbají se a jdou k ní do bytu ale nakonec se vymluví a uteče .

Další den jde na přednášku a nový učitel tam stojí Garrick . Do toho všeho se připlete její kamarád Cade který je do ni zamilovaný . Bliss a Garrick se chtějí schovávat , ale moc to nejde , stýkají se v soukromí a čekají až zkončí semestr a Bliss školu dokončí . Nestuduje herectví pro nic za nic aby to nezvládla .

Moje hodnocení : 4/10
Třetí kniha letos a opět nuda :(
Čekala jsem New adult příběh , ale kniha mě vůbec nezaujala . Přišlo mi to jak protáhlí příběh z bravíčka. Ztratit panenství hlavní poselství knihy . Blbostí okolo tuny . Klišé zamilovat se do učitele a druhý den přijde na vaši hodinu . Za mě určitě ne .

Žádné komentáře:

Okomentovat