20 prosince 2014

Zbožnuju Vánoce



Angela dostane místo hlavní šéfové v časopisu který s kamarádkou rozjela .Je ted na ni aby zařídila všechny články a hladký průběh vydání . Matka ji volá že přijede na Vánoce.Najednou se tam objeví Louisa i s malou Grace která utekla od manžela . Angela má starostí nad hlavu . Alex koupil nový byt kam se s ní chce nastěhovat a všichni mluví o těhotenství . Alex by také rád miminko , ale Angela se na něj stále moc necítí a hlavně se bojí že její vajíčka nejsou moc dobrá .

Vše vypadá ztraceno , ale vše se vyřeší a Alex ji udělá krásnou romantickou procházku po místech kde spolu zažili krásné chvíle .


Moje hodnocení : 5/10
Čekala jsem vánočně nadupanou knihu . Vrhla jsem se na ni ted abych si udělala více vánoční atmosféru a vánoc tam tedy moc nebylo takže jsem ji klidně mohla číst v létě . Příběh se odehrává před vánoci , ale až na zdobení stromku tam nic vánočního není :( První dva díli se mi před lety líbili ale tyto dva poslední mě tedy přišli oba nic moc .Angela je dětinská a klasická hrdinka která vše zvládne , všichni ji vše odpustí , má dokonalého manžela .

Žádné komentáře:

Okomentovat