10 prosince 2014

Písečný muž




Joona je detektiv který před nějakou dobou zavřel muže podezřeného z několik vražd . Je v dobře střežené léčebně . Spisovatel přišel o své obě děti i manželku . Děti odešli z domova a už se nikdy nevrátili . Policie si myslí že spadli do vody , ale mnoho lidí tomu neveří . Najednou se jeho syn Michael vrátí a popisuje jak byl 13let vězněn v temné místnosti i se sestrou která tam stále je . Všichni se snaží přijít na to kde by jeho sestra mohla být . Pošlou přestrojenou agentku do léčebny aby vylákala z vraha informace . Nakonec se jim to podaří a oni zjištujou proč všem takhle moc ubližoval.

Moje hodnocení : 7/10
Knihu jsem dostala v knihovně když jsem tam nesla vyřazené knihy . Vím že kniha byla celkem oblíbená před nějakou dobou , ale nějak mě nelákala číst . Prvních asi 150stran jsem se vyloženě nudila a opět příběh vyprávěn z mnoha pohledů a já se ztrácela . Jenže pak se to celkem rozjelo a začlo mě zajímat jak to dopadne a proč to všechno vlastně dělá. Konec měl dobrý spád . Některá jména mi přišla divná , myslela jsem si že je to žena a on to byl muž a naopak . Příští rok vyjde další díl o tom kam Joona zmizel . Možná že si ho koupím .

Žádné komentáře:

Okomentovat