11 listopadu 2014

Zbožnuju Londýn




Angela žije v New Yorku a Alex ji požádal o ruku . Její matka chce aby po dvou letech přijela do Londýna na návštěvu . Matka má zrovna narozeniny . Angela má z návštěvy strach a moc se ji tam nechce . Rodiče ji hezky přivítaj . Přijede i Alex a její kamarádka Jenny .

Jenny se nemúže vystát s její kamarádkou Louisou . Obě soutěží kdo Angelu zná lépe . Když se Angela pochlubí že jsou zasnoubeni chce matka uspořádat svatbu v Londýně . Nějak se vše seběhne a oni na konci týdne chtějí veselku . Všichni dostávají milion úkolů co zařídit a připravit . Ukáže se Angely bývalí a chce ji zpátky , políbí ji . Angela začíná být nerozhodná jestli do svatby jít nebo ne . Nemůže sehnat šaty , vše je na rychlo . V den D je vše katastrofa a tak se svatba posouvá a vezmou se o pár měsíců později kdy je vše pořádně naplánováno .


Moje hodnocení : 6/10

První díl jsem četla v roce 2011 a druhý 2012 , takže je to už strašně dlouhá doba a obsah jsem si moc nepamatovala :( Ještě když vám dva díli kvůli chybějícímu překladu chybí a vám chybí souvislosti . Pamatuji si , ale že se mi první dva díli strašně líbili . Mělo to šmrnc a vtip . Tento byl , ale takový divný , plný předvýdaltených věcí . Šlo to podle klasického scénaře , láska , hádka , bývalí na scéně a poté svatba . Doufám že vydají ty dva díli co chybí :(To bych si poté přečetla celou serii znova aby mi dávala větší smysl :)

Žádné komentáře:

Okomentovat