11 listopadu 2014

Úterní ženy




Jsou čtyři kamarádky co se stále scházejí v jedné restauraci . Každá je jiná , ale i přesto jsou kamarádkami . Jedné znich umřel manžel a ona se s tím nedovede vypořádat . Stále truchlí . Najde jeho deník jak putoval do svaté země a chce se vydat po jeho stopách . Kamarádky jdou sní . Jenže ani jedna není zvyklá spát v levných motelech a chodit pěšky tak je to dost náročná tůra . Až zjištují že manžel měl hezké tajemství o kterém nikdo nevěděl ...


Moje hodnocení : 1/10
Jeden bod na hezkou zajímavou obálku . Na knihu jsem několikrát narazila , ale nikdy mě nějak nelákala k přečtení . Letos v létě mě zaujal třetí díl této serie . Když jsem viděla obálku , přečetla anotaci říkám to bude super koupím si jí . Pak ale koukám že to bude třetí díl . Tak si říkám ne to bych asi nechápala souvislosti . Koupím 1 a když se mi bude líbit koupím i další dva . Dobře jsem udělala . První díl mě už po pár stránkách nebavil , nedalo se do toho začíst . Jedna postava mluví přes druhou a vy než pochopíte že ted se mluví z jiného pohledu už je zas vyprávěno z pohledu jiné postavy . Sice nápad vydat se po stopách deníku svého mrtvého muže není špatný , ale autorky styl se mi vůbec nelíbil . Nezáživné, o ničem .

Žádné komentáře:

Okomentovat