06 listopadu 2014

Říjen 2014



V říjnu jsem se rozečetla docela dost a stihla přečíst 11knížek . Nejvíc mě zklamala Avery . Potěšilo mě Kde hvězdy stále září do kterých jsem takové naděje nedávala . Zkusila jsem přečíst Kolumbova záhada , a zjistila že takové knihy nebudou přesně můj šálek :)


Celkem jsem pořídila 15knížek.Některé jsem už přečetla . Využila jsem obchod beletrie.eu kde jsou knihy i se slevou 100kč.


Hra lží -už 5díl předposlední díl celé serie

Uterní ženy -1díl jsem zvědavá

Zbožnuju Londýn - 5díl , škoda že 2a 4díl Bbart nevydal a hlavně 3díl vyšel někdy před 2rokama takže si ho už moc nepamatuju :(

Nejtemnější síly -velice dobrý 1díl nové serie

Na Hraně zapomnění - 1 díl , druhý vychází už brzo

Věk X 2 - 1díl mě zklamal ale Richelle miluju a dávám ji v této serii ještě šanci



Všechno novinky posledních měsíců . Románky a ze života . Trable jsem už přečetla a byli uchvatné a víc než by člověk podle obálky soudil . Avery mě zklamala a Druhá šance lásko bylo průměrná . Další na přečtení čekají .



Koupila jsem na zkoušku detektivku Prime time která mě dostala svojí prostou obálkou .

Jen si troufni , jsem zvědavá jestli to bude stejně uchvatné jako Překroč svůj stín (je to hrozná bichle :D )

Larse jsem dostala v knihovně když jsem jim tam odnesla 20knížek které jsem dlouuuho nemohla prodat . Hodně lidí si jeho chválilo tak doufám že mě kniha také nadchne .

Žádné komentáře:

Okomentovat