01 listopadu 2014

Druhá šance , lásko




Alex ublížil bohatý chlap odstěhovala se z Bratislavy na nedaleko vzdálenou vesnici a pracuje u tety v obchodě . Bydlí u sestry a jejího malého syna Míši . Alex jezdí za svoji kamarádkou do Bratislavy která pracuje v luxusním butiku . Zkouší si tam vždy šaty . U výlohy stojí velice pohledný muž a nemůže s ní spustit oči . Kamarádka je začne dávat dohromady , ale řeknou že ten butik je její . Alex mu řekne jiné jméno . Muž se jmenuje také Alexander .


Stýkají se spolu , ale Alex začnou žrát výčitky že se vydává za někoho jiného . Alexander je z velice bohaté a vlivné rodiny to ji děsí . Několikrát od něj utíká a dávají se zas dohromady . Vezmou se a Alexander se přestane bavit s rodiči . Nechtějí aby si ji vzal . Alexander má dvojčata s ex přítelkyní . Opustila je brzo po porodu . Dvojčata si velice rychle na Alex zvyknou a oblíbí si ji . Vezmou si je k sobě . Alexander je odříznut od všeho vlivu otce a nemůže sehnat práci . Rozhodne se vybudovat sít restaurací . Je čím dál více v práci , nechodí několik dní domů až to dojde k rozvodu . S děvčaty si ale nadále volá a stýká.


Uběhne dlouhá doba a Alexander ji volá aby se sešli . Řeší problémy ohledně dětí . Alex na něj nedokáže zapomenout a vrací se k němu . Po delší době se znovu berou . Alexandrovi zůstala už jen jedna restaurace a rozhodne se otevřít hotel . Alex mu se vším pomáhá a vymýšlí . Jenže vše se zas opakuje. Alexander chodí opilí a nebo vůbec nechodí domů když ho doma přistihne s prostitutkami tak se rozhodne odejít . Druhý den si , ale vše rozmyslí . Chce sním zůstat aby holky měli pořádné zázemí a správnou matku jenže příde rána která vše změní .

Moje hodnocení : 6/10
Průměrná kniha o normálních trablech a lidech . Nic co by nám nebylo cizí . První knihu kterou jsem od Jany četla (Máš cos chtěl miláčku) se mi velice líbila . Hrdinka mi přišla velice dobře napsaná i její myšlení bylo dobré . To mě zarazilo u této knihy . Hrdinka se chovala často jako velká kráva . Utíkala když měla zůstat a řešit . Konec jsem nečekala . Celé se to odehrávalo několik let a ona vůbec nedospívala . Líbilo se mi , ale že se rozhodla udělat vše pro dvojčata .

Žádné komentáře:

Okomentovat