13 října 2014

Ztracená naděje




Holder je malí a vidí jak unášejí jeho kamarádku Hope, celí život si to vyčítá .Jeho sestra dvojče Les spáchá sebevraždu a on ji najde . Nemůže se s tím vypořádat . Chová se hnusně , zmlátí kamaráda a odstěhuje se k otci . Po roce se vrací do školy a všimne si Sky která mu připomíná Hope. Nějaký čas ji sleduje a poté se s ní dá do řeči , začnou spolu běhat a přibližovat se k sobě . Když na její ruce uvidí náramek který Les dala Hope zpanikaří a na měsíc se všem straní . Najde sešit u Les v pokoji a začne do něj psát dopisi Les a popisovat ji své zážitky . Na konci nachází dopis který mu Les napsala než se rozhodla zkoncovat se životem . S Hope se udobří a vypráví ji celí svůj příběh z dětství a ona se dozvídá pravdu o celém svém životě s kterou se těžko vyrovnává ....


Moje hodnocení : 8/10
Líbil se mi první díl a byla jsem zvědavá jaké to bude z druhého pohledu . Osobně moc nechápu proč se píšou knihy (dvě samostatné) z obou pohledů . Když máme knihu kde je příběh vyprávěn z obou pohledů moc to nemusím ale aspon někdy chápem co nás čeká . Ale nechápu vydat dvě ruzné knihy a každé se stejným příběhem . Jako první jsem četla takhle Učiněnou katastrofu a to byla hrůza , proto jsem se velice bála si přečíst i Naději ale byla jsem dosti překvapena . Příběh dostává úplně jiný rozměr . Vidíme pocity Holdera a chápem jeho chování . Je to psáno poutavě ,svižně , člověk se ani jednou nenudí . Skvělé jsou dopisy psané jeho sestře .

Žádné komentáře:

Okomentovat