18 října 2014

Léto na druhý pokus




Taylor jezdila s rodiči na léto k jezeru do letního domu . Jenže před 5lety se pohádala jak se svojí kamarádkou Lucy tak ublížila Henrymu krásnému klukovi . Utekla od jezera , odjela zpátky domů a každé další léto si našla nějakou aktivitu aby k jezeru nemusela . To samé udělali její sourozenci a tak se dům začal pronajímat . Letos je , ale vše jinak . Otci zjistili rakovinu ve velice pokročilém stádiu zbývají mu necelé 4měsíce . Všichni si chějí otce pořádně užít a tak odjíždí na léto k jezeru aby strávili poslední hezké chvilky s otcem .

Otec chce aby si našla práci , začne pracovat v kiosku na pláži jenže tam potkává Lucy a ta je na ni pěkně hnusná . Na Henryho také naráží na každém rohu . S Lucy se po dlouhé práci v kiosku usmiřuje . Henryho bere také na milost a snaží se mu omluvit že tenkrát utekla . Léto plyne a otci je čím dál hůře . Taylor se s otcem snaží dohnat vše co celé roky odkládali a stále si povídají . Hrozný den nastane a všichni to nesou velice špatně . Na pohřeb přijde hodně lidí,otec byl velice oblíbený . Mama při vyklízení najde bednu s obálkami pro každého jedna , z obálky se vysipou další . Každá má napis důležitou událostí .Takhle jim otec bude moct říci vše co by chtěl a bude dlouhá léta ještě snimi ....



Moje hodnocení : 7/10
Morgan mě zaujala už svojí prvotinou její styl psaní je poutavý takže jsem byla velice ráda že u nás vyjde další její kniha . Téma nemocí a rakoviny , smrti nemám moc ráda ale napsala to Morgan a vypadalo to spíše že nemoc otce bude na vedlejší koleji šla jsem do toho . Nebyla jsem zklamaná , dostala jsem letní romanci o druhých pokusech a proměne . Musí to být strašné když něco takového se vám v rodině stane . Najednou vám přijde kolik hodin jste zbytečně promrhali a že vše je omezené . Podle mého Henry mohl být v knize více prostoru a více vykreslen. Hrdinku jsem občas svím rozhodnutím nechápala ale každý má své mouchy . Léto na druhý pokus Amy a Roger nepřekonalo ale špatné nebylo. Těším se na další knihu od Morgan která v originále vyjde příští rok .

Žádné komentáře:

Okomentovat