24 srpna 2014

Na první pohled





Obálku jsem vídala na internetu a přišla mi hezká , ale nikdy mě nenapdlo si přečíst o čem kniha je ,až nedávno jsem narazila na recenzi u Shefíka a zaujala mě tak jsem si ji hned objednala . Čekala jsem romantický příběh ale to co jsem nakonec našla bylo nad mé očekávání .

U dveří obyčejného automechanika Artura zazvoní Scarlett Johnson (známá herečka ) je z toho paf a vezme ji k sobě . Díky fotkám na netu kde vidí že Scarlett má kratší vlasy zjistí že to pravá Scarlett není jen je jak její dvojče . Jeanine u něj tráví pár dní a zamilují se do sebe . Poté si , ale uvědomí že on v ní stále vidí krásnou herečku a odejde .

Artur působí a chová se na 50 ale v knize se párkrát objeví že mu je 20. Kniha je plná přirovnání k filmům , herečkám a různým drbům ze světa showbyznisu . Děj stále od něčeho uhýbá k něčemu jinému . Příběh by se vešel do povídky a né 230stránkové knihy . Za mě určitě ne .

Moje hodnocení : 1/10 za obálku

Žádné komentáře:

Okomentovat