27 července 2014

Re reading Vampírská akademie



K Vampírské akademii jsem se dostala náhodou .


Mám ráda příběhy o upírech které jsou zasazené do dnešní doby .První díl jsem četla před 4lety a tak daleko moje pamět nesahá .

Bála jsem se jestli se mi serie bude líbit a tak jsem si ji koupila postupně .
Pamatuju si jak jsem ležela celý den a večer v posteli a četla poslední díl . Od té doby utekla dlouhá doba a vznik boom kdy každej serii četl a byl s ní nadšený .

Natočili i film který není špatný ale Lissa se mi vůbec nelíbila , působila trapně . Přemýšlela jsem jestli bych po takové době byla s knihy stejně nadšená . Kolikrát se mi stalo i u filmu že po druhé to už nebylo tak dobré jako poprvé .

Proto jsem se rozhodla že si přečtu Akademii znova a vše si připomenu .

8. září 2010 Vampírská akademie - 28.-29. 7. 2014

Moc si děj napamatuju takže skvělí zážitek . Až na pár scén to bylo opravdu jak přes kopírák s filmem což jsem překvapena . Myslela jsem že se více odchílili .

Natalia strigojem - později zabita ,dcera Viktora
Viktor unese Lissu


20. února 2011 Mrazivý polibek 30.-31.7

Mason - zabit
Rose zabije svoje první strogoje
Mason ,Eddie, Mia, Christian - Spokane

15. března 2011 Stínem políbená 1-2. 8. 2014

Eddie unesen
Dimitrij strigojem

18. března 2011 Krvavý slib - 3.8. 2014

Seznamujeme se se Sydney
Rose na Sibiři

19. března 2011 Spoutáni magií 4.8-10.8 2014

Viktor unesen z vězení
návštěva Vegas

18. dubna 2011 Poslední obět 11.8.-13.8. 2014

na utěku

Serie dočtena a musím říct že jsem s ní snad ještě víc nadšená než předtím . Určitě si ji ještě někdy přečtu :))Ráda bych aby příběh Pokrevníma poutama nezkončil a mi se mohli podívat na jejich svět zas jinou postavou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat