23 června 2014

Ztracená




Sophie žije v Londýně a její otec má aukční sín s uměním. Její matka má maniodepresi a tak se všichni o ni starají a dávají ji na první místo. Sophie odjede do Říma aby zaevidovala všechny cenosti jednoho zámožného staříka. Umřela mu žena a bude se sěhovat tak vše prodává . Sophia žasne nad spoustou krásných obrazů které vlastní . Seznamí se s různými lidmi i s krásným Matteam . Varují ho před ní ale oni se stejně sblíží ikdyž nejdříve Sophie odolává .

Svlíkne se na jeho hodině umění jako model a jejich oči vše prozrazují . Stráví společně krásné noci ale jemu umřela manželka při leteckém neštěstí a nechce se žádné ženě otevřít . Sophie potřebuje pomoct s pravostí jednoho obrazu a on není ochoten ji pomoct . Jedou za jeho rodinou a on je rozčílen že se o něm bavila s ostatními příbuznými . Končí společně . Otec ji telefonuje že obraz prodali soikromému kupci a ten zjistil že je falešný chtějí aby jim ho Matteam přijel ohodnotit ten říká jasné ne . Zdrcená Sophia odjíždí ze země na letišti ji volá Matteam a říká že sní pojede , ale autem né letadlem ...

Moje hodnocení : 5/10
První dva díli Barvy lásky se mi líbili. Bylo tam hodně děje a nepřevládal sex . Autorka psala zajímavě . Koupila jsem si další díl který nevypráví o stejných hrdinách ale i tak jsem si říkala že to zkusím. První půlka byla super . První pusa na 110straně .Což je skvělé u erotického románu. Hodně se popisovalo umění a práce , rodina, jenže poté kdy se zamiluje a začne tlachat a vzdychat to jde z kopce a úplně mě to přestalo bavit . Jeho chování take nebylo zrovna hezké .

Žádné komentáře:

Okomentovat