28 února 2014

Únor 2014


Celkem jsem přečetla 9knih . Violet Eden nová serie o nadpřirozenu se mi líbila poté jsem střídala Teremovou a upíry s čarodějkami od De la Cruz . Protnula to jednou feministickou knihou a Dýchání pod vodou .

Opět jsem se snažila tolik nenakupovat jednak předěláváme ložnici takže nemám skoro vůbec čas a místo kam ted věci dávat a za druhé chci zmenšit hromadu knih doma . Ale 5kouskům jsem přece jen neodolala.

Nikki Sixx - Ta kniha je prostě úžasná . Smekám před autorama to provedení je uplně nepopsatelné. Dejchne na vás taková atmosféra .
Překroč svůj stín - Neodolala jsem a tuto přes rok ze všech koutů vychvalovanou knihu si musím pořídit .
Ohnivé srdce - jen co vyšla tak jsem si ji koupila . Napínavé jsem zvědavá kam se děj posune.
Kukačka - novinka která má velice zajímavou anotaci
Dům v Bretani - před nějakou dobou autorka byla v Show Jana Krause a byla velice vtipná a o knize se bavili . Má hezký přebal.



Aktuálně:
Doma mám 21knih
Přečteno za rok 2014 : 17knih

Žádné komentáře:

Okomentovat