31 prosince 2013

Rok 2013

Podařilo se mi přečíst neuvěřitelných 101knih.
Nechápu jak jsem to dokázala. Loni jsem se divila když jsem todle našla na jiném blogu. Chtěla jsem přečíst 60knih a nakonec jsem se přehoupla ke 101.
Některé měsíce jsem četla velice málo ale pak sem to nějak zprůměrovala na 10knih měsíčně .
Dala jsem dva rozhovory : Denda a Dominikísek
Zůčastnila jsem se Meme : 500 je jen číslo - kde jsem přečetla jen jednu knihu a to druhý díl Odstínů
: Letní knižní výzva - kde jsem za léto přečetla 21knih místo typovaných 15
: Co by kdyby - kde šlo o to odpovídat na otázky
Začla jsem prodávat knihy na internetu a propadla velkému nakupování. Od té doby se mi tu stále válí kolem 20 nepřečtených knih.
Od května přináším podrobný foto report přečtených a koupených knih.

V létě jsem četla převážně erotické knihy a snažila se zjistit která je nejlepší. Pro mě vyhrává serie Crossfire.
Na podzim jsem se pustila do skutečných příběhů o prostituci a drogách.
Co jsem letos přečetla?

Leden: 3
Jak být ženou
Jak neztratit lásku
Ukolébavka

Únor : 7
Čekání na lásku
Sukuba 4 -Žár
Ticho
Nikdy nepřestávej věřit
Finále
Zpověd jednoho děvčete
50 odstínů šedi

Březen : 10
Bitva o Hex Hall
Malé roztomilé lhářky 3
Blbá sázka o fajn kluka
Gordon Remsay
Na ráj zapomen
Sukuba 5 - Stíny
Já a pan Dárcy
Nymfomanky
Miluju tě tak vypadni
Mladí furt v hajzlu

Duben : 6
Ruleta osudu
Kolotoč snů
Srdcový kluk
Hvězda naděje
Malé sladké lži
Andělé noci

Květen : 5
Doteky noci
Stopa v mém srdci
Roztomilé malé lhářky 4
Roztomilá malá tajemství
Roztomilé malé lhářky 5

Červen :12
Polibek pro Annu
Láska na zavolanou
Nebezpečné hry
Duše v labyrintu
Černý mág
Dan z orgasmu
Prstýnek z levandule
Horkosladký život
Nedovolím ti odejít
Do tmy se neohlížej
Deník pro mého psychiatra
Hra lží

Červenec : 10
50odstínů temnoty
Hračka
Má dcera Amy
Dědictví aneb jak Helena ke štěstí přišla
Odhalení
Kokain
Obnažená
Sex v Praze
Spoutaná
Jak poznat lásku

Srpen :11
Jednou za život
Jmenuju se Martina
Fucking Berlin
Netvor
Nahá
Sextenze
Pan S.
Máš cos chtěl miláčku!
Božský bastard
Barvy lásky
Espresologie

Září :10
Život jedné mladé bordelmamá
Zlatá lilie
Indigové kouzlo
Na vlastní pěst
Holčička která nechtěla vyrůst
Pekelný spasitel
Mé syny zabil heroin
Hra lží : Nikdy v životě
Toxický squot
Roztomilé malé lhářky 6

Říjen :9
Zpověd luxusní prostitutky
Cukr a sůl
Deník sprosté matky
Memento
Hra lží 3 Pravda nebo lež
Sukuba 6- Odhalená
Manželka 22
Jmenuju se Alice
Manželská smlouva

Listopad : 9
Krásná katastrofa
Flesforward
Hra - udolí
Angel
Roztomilé malé lhářky 7
Allie Flink 1
Proč muži lžou a ženy pláčou
Allie Flink 2
Slzy anděla

Prosinec: 9
Underworld
Allie Flink 3
Allie Flink 4
Allie Flink 5
Přímo do srdce
Jmenuju se Ester
Strach z lásky sexu a samoty
Dvakrát dospělá
Někdo mě vede za ruku

Do roku 2014 si nesu 31 knih :D Jsou to tenké i tlusté knihy. Romány, knihy ze života i knihy mích oblíbených autorů.

Žádné komentáře:

Okomentovat