08 listopadu 2013

Narozeniny aneb 7 let semnou !

První článek byl zveřejněn 8. listopadu 2006 v 15:11 !!

Kdo z vás se může pochlubit takovoudle dlouhou dobou působení na jednom blogu?

Měla jsem i jiné blogy ale tento jsem si založila protože jsem četla a svůj čtenářský deník jsem nechtěla mít na papírech ale na jednom místě na internetu aby když někdo potřebuje čtenářský deník do školy sáhnul po mém blogu . Chtěla jsem mít oddělený blog .

Ostatní jsem během času opustila ale tento jsem si nechávala .

Byly tady pauzy že jsem z osobních důvodů nečetla a nebo mi přečíst jednu knížku trvalo měsíc takže aktivita byla nulová.

Po dobu 7let jsem si zažila že když přečtu knihu sednu si k internetu a napíši o ní.

Jeden čas jsem měla vysokou návštěvnost .

Jenže poté začla éra knižních blogů a na mě se zapomnělo. Nestojím o velkou publicitu jen občas nějaký ten všímavý komentář. Snažim se zapojovat do meme které mi něco řeknou.

Točit videa nechystám.

Na tomto blogu jsem nechala veliký kus práce a doufám že ho nikdy neopustím.

Pomáhá mi mapovat kolik jsem přečetla knih a jak se můj vkus směřuje a posouvá.

Připomínat o čem jednotlivé knihy jsou.

Netvrdím že píšu recenze .Je to spíše čtenářský deník.
Celkem od 08.11.2006: 29341 lidí.

Žádné komentáře:

Okomentovat