02 října 2013

Září


10přečtených knih. Jsem ráda za tu kupu knih ze života přes kterou jsem se prokousala. Jdu po ulici a v každym vidim šlapku nebo drogově závislého takže příští měsíc musím číst něco jiného:D



Poslední knížka z 58 která mi od Lanczové doma chyběla je konečně má :)Ted už jen Lenko vydávej další .

Dýchání pod vodou- středoškolská nová kniha
Lola a kluk od vedle -Všude se o tom mluví tak se musim sama přesvědčit jestli je to dobré
Zlomená srdce - nějaká romantika tak jak ji neznáme
Amy a Roger na cestě - krásně doplněno fotkama a popiskama, mám takovéto knihy ráda
Holčičí pravidla 1a 2 - letos vyšli jen 2 knihy:( od Meg tak jsem si pořídila 1a 2 díl její serie pro mladší:D jsou tam pěkné ilustrace :(


Cesta za láskou, Oddechový čas, Rajská zahrada- od autorky jsem četla jednu knihu a libila tak jdu zkusit další
Po čem ženy touží - název sám vypovídá
Někdo mě vede za ruku - další kniha od dominy Teremové
Tajemný dům - anotace je více než zajímavá
Až se tě život zeptá - román pro starší
Nezkrotná - třetí díl Crossfire, jedna z mála povedených erotických románů


Pokrevní pouta 3- už přečteno a děsně napínavý
Deník prostitutky - další životní příběh

Všech 17kopených knih pohromadě :) (dve vyfoceny chybi zapomnela jsem je tam dat)Docela pěkná kupa hlavně jsem ráda za novinky které vyšli nedávno .



Na čekačce se mi navršilo nepředstavitelných 36knih :D doufám že do konce roku to přečtu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat