20 srpna 2013

Sextenze




Moje hodnocení : 1/10
Jeden bod za hezkou obálku,která mě opravdu velice zaujala.
At se mi knihy nelíbili sebevíc vždycky sem se je snažila dočíst. Hračku jsem třeba jen druhou půlku prolítka a četla pár odstavců pak další stránku a další věta další stránka. Do této knihy jsem se nemohla vůbec začíst. Styl psaní se mi vůbec nelíbil. U 40 stránky jsem to vzdala . Zalistovala na nějakých 150 a zjištuju že stále stejně divné a nemohu najít o čem to vlastně je .Starší chlap co má dítě a žije u matky. Nějaké milenky. Knihu jsem odložila protože číst 386 stránek jen proto že chci napsat o čem to bylo je nesmyslné :( zjištuju že opravdu zlatý románky ale erotický romány stojí za jedno velké zklamání:( obálky a anotace mě nutí si je ze zvědavosti přečíst ale vždycky se spálim :( ještě mě tu nějaké čekají tak jsem zvědavá jestli mě překvapí ! Hlavně ten Božský bastard ! Mám tu ještě Pan S. a Máš cos chtěl miláčku. Poté se zas s láskou vracím k románkům pro dospívající a říkejte si co chcete :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat