01 června 2013

Květen

Take sem se rozhodla sve prirustky davat do jednoho clanku.Dávala jsem to dycky když sem si nejakou knihu pořídila.Ale tedka to budu pěkně schrnovat at vidim co se mi sem za mesic naschromazdi :) clanek budu psat prubezne ale zverejnim ho dycky prvniho :)


Konečně sem sehnala poslední knihu od Lenky Lanczové která mi chyběla si přečíst.Hlavní hrdinka je holka co si ji rodiče nevšímaj a krapet si dělá co chce a nikoho neposlouchá.Je to kniha z roku 1998 a použitá ale to mi vůbec nevadí:) Tedka jen aby vydávala zas dvě knížky ročně abych se měla na co těšit :)


Další knížky co jsem sehnla levně na internetu.Životopis Amy Winehouse.Né že bych ji nějak extra poslouchala ale nějaký písničky neměla špatný a mám ráda životopisy lidí kteří to neměli jednoduché.Což ona určitě neměla.Ještě její drogová smrt mno zajímá mě to :)
Další kniha je Kokain pravdivá zpověd nějakého novináře.Už ta obálka mluví za vše :)


od Tani jsem koupila Dědictví aneb Jak Helena ke štestí přišla.Mladí v hajzlu byla skvělá serie tak jsem zvědavá na jeho další výtvor :)



Na buxu jsem ve slevě kus po 80korunách místo 220 našla 8knih od psycholožky Lenky Teremový.Četla jsem od ní už Nymfomanky a bylo to zajímavé tak sem zvědavá na tydle další:-) Knihy mají 120stránek takže se budou číst rychle a je to tak na den do práce a z práce :-))

Všechny koupené knihy dohromady jeejda je jich nějak hodně :))Krásnejch 12kousku :-) Celkem 1380kč :-)



Ještě na konec přidávám foto přetených knih za květen :-) Přečetla jsem tři díly Lhářek za což jsem ráda :)Dočetla Lanzcovou :) Za což jsem ještě radši :)) Jen 5knížek :(


Žádné komentáře:

Okomentovat