09 července 2018

Vadná



Orig. název:Flawed
Pořadí v sérii:1
Rok:2016 ; v ČR 5/2016
Počet stran:310
Nakladatelství:Omega


Celestine žije v zemi kde se každý prohřešek trestá cejchem na tělo a drsnými podmínkami . Když nad vším zašne přemýšlet . Vadný musejí sedět jen na určitých sedačkách v autobuse . Jíst jen určité potraviny , dodržovat večerku . Zdá se ji to vše tvrdé a nespravedlivé . V autobuse se začne dusit pán a ona mu chce pomoct a už je to napomáhání vadnému a dostane za to vězení nebo cejchy . Rozhodne se pro cejch .
Z Celestine udělají obětního beránka a chtějí dokázat že system je ke všem stejne spravedlivý . Když ji spolužáci vylákají na večírek kde ji zmlátí a unesou dost to s ní otřese . Novináři ji chtějí použít jako příklad a reprodrozda . Celestine se ale tak silná nezná být . Stále hledá svého kamaráda z vazby až ho najde a rozhodne se utéct ..


Moje hodnocení : 6/10
Od Cecelie jsem zvyklá na dost jiné příběhy . Ze začátku mě to vůbec nebralo . Připomínalo mi to Hunger games ale poté jsem se začetla a zajímalo mě jak to s Celestine dopadne . V knize je vidět jak se často necháme strhnout společností a názory okolí .

Žádné komentáře:

Okomentovat