26 července 2018

Báječné nakupování v Las Vegas



Orig. název: Shopaholic to the Rescue
Pořadí v sérii:8
Rok:2015 ; v ČR 2016
Počet stran:272
Nakladatelství:Bbart


Becky vyráží hledat svého otce do Vegas jelikož jim nechal dopis že tam odjel at ho nehledají . Hledají někoho ze staré otcovi party kdo by o něm něco mohl vědět . Dozvídají se že je spoluvynálezce pružiny a celý život mu z toho jdou peníze . Najdou se všichni a odkryjí tajemství . V samotném Vegas se zdrží na noc a užijí si jeden pokrový večer .Všichni se milují a příběh končí .


Moje hodnocení : 5/10
Na knihu jsem narazila když jsem hledala nějakou knihu o Vegas . Bohužel příběh se v samotném Vegas odehrává jen nepatrnou část . Takže jeho atmosféru moc nenasajete . O serii vím ale nikdy jsem žádný díl nečetla . Začátek dobrý poté mi to přišlo takové jednoduší .

Žádné komentáře:

Okomentovat