09 února 2018

PS :Miluju tě



Orig. název:PS I love you
Rok: 2004; v ČR 2005
Počet stran:375
Nakladatelství: Bb art

Holly právě zemřel manžel Gerry na rakovinu . Neví co dál on byl celý její život . Po pohřbu dostane balíček kde na každý měsíc je jeden dopis kde ji Gerry říká co má dělat . Pro ni ty řádky jsou všechno . Koupí si nové šaty , zdolá karaoke , jede na dovolenou na Kanáry s kamarádkami . Ale at dělá co chce stále to není ono ,je zavřená doma a propadá depresi neumí se posunout . Nic pro ni nemá smysl . Gerry ji nařídí at si najde práci a to ji maličko pomůže . Její kamarádka plánuje svatbu a druhá čeká dítě a ona se z toho nedovede radovat . Zavírá se opět před světem . Když přijde poslední dopis je rozhodnutá to vše dál zvládnout a opravdu se posunout a najít si chlapa. Třeba ve frontě v samoobsluze .

Moje hodnocení : 8/10
Když jsem hledala obálku došlo mi že jsem viděla film . Často jsem u knihy měla pocit že mi to něco připomíná . Tím mi dochází že hodně věcí tam bylo vynecháno .

Žádné komentáře:

Okomentovat