23 září 2017

Harry Potter a Prokleté dítě




Pořadí v sérii:8
Rok: 2016; v ČR 9/2016
Počet stran:431
Nakladatelství: Albatros


Naši hrdinové mají už velké děti a jsou v Bradavicích . Harryho syn se baví se synem Malfoje a jsou nejlepšími kamarády . Přijde za nima muž a chce aby zachránili Cedrika aby při turnaji nezemřel . Kluci najdou jak cestovat časem a snaží se jeho smrti zabránit ale vždy se něco stane a svět je jiný . Ron není s Hermionou . Svět ovládá Voldemort . Dostanou se do dne kdy Harrymu zemřeli rodiče . Snaží se zastavit čarodějku aby nezabila Voldemorta a odvedou ji do vězení . Harry je pyšný na svého syna ...


Moje hodnocení : 8/10
Bála jsem se toho že je to psané formou dialogů ale rychle jsem se začetla a knihu jsem měla přečtenou za 4h . Je poutavá . Líbilo se mi jak i maličkosti dokážou ovlivnit tolik věcí .

Žádné komentáře:

Okomentovat