01 března 2017

Kečupová mračna



Orig. název:Ketchup clouds
Rok: 2013; v ČR 12/2015
Počet stran:271
Nakladatelství:Brio

Zoe trápí výčitky že někoho zabila tak si najde lidi co sedí ve vězení a muže Stuarta který má být popraven za vraždu . Začne mu psát dopisy o tom co provedla a jak k tomu všemu došlo . Start ji nikdy neodpoví takže jeho verzi se nedovíme . Prolíná se doba před rokem a ted .

Zoe se seznámila s Maxem a začali se vídat poté potkala ještě hezčího Aarona jenže netušila že jsou bráchové v první řadě . Vídá se s obouma a když to s Aaronem začne být vážnější chce to nějak říci Maxovi ale nemá odvahu . Mezitím její rodiče se hádají , táta přichází o práci a je doma dusno .

Při jedné slavnosti všichni tři jdou do lesa a začnou se hádat . Aaron s Maxem se začnou prát a Max sklouzne do řeky a proud ho semele a nedokáží ho zachránit . Aaron se brzy na to odstěhuje do Jižní Ameriky a nic o něm neví . Jejich máma Zoe stále kontaktuje a ona se ji vyhýbá …

Moje hodnocení :3/10

Knihu bych doporučila dětem do 15let . Na mě to bylo už moc dětské a čekala jsem teda mnohem větší vraždu nebo vůbec celý čin né jen že spadl do vody . Možná by bylo i lepší kdyby Start někdy odpověděl a řekl ji na to něco . Celé mi to přišlo jako takové tlachání a žádný děj . Knihu jsem četla jelikož loni se o ni hodně psalo a byla vychvalována ale nic zajímavého jsem na ni neshledala .

Žádné komentáře:

Okomentovat