18 července 2016

Smrtná zima




Orig. název:Winterkill
Pořadí v sérii:1
Rok: 2014; v ČR2015
Počet stran:366
Nakladatelství:Host

Emme žije ve světe za hradbami kde se bojí všeho co je venku . Mají problém přežít zimu a tak pečlivě rozdělují zásoby . Vše musí být tak jak rada ustanoví . Emme ráda chodí za hradby a sbírá byliny a zkoumá co je dál . Má podivné sny kde vidí přijíždět dívku . V lese objeví stavení . Stále na ni všichni koukaj divně jelikož její babička udělala nepřijatelný čin a byla popravena .

Žije ve stínu své rodiny a trápí se tim . Začínají námluvy kdy každý chlapec si vybere dívku a přes zimu se vezmou . Emme osloví jeden z rady ale ona z něj má strach . Pochopí že oba před sebou něco tají . Zahlídne ho v lese a ví že to neni dobře . Objeví dívku která se ji zjevovala ve snech a dozvídá se že všechno neni tak jak jim radní vypráví . Chce aby se to lid dozvěděl . Jeji nastávající ji schodí do vody ale její umění plavat a ona dívka z jiné vesnice ji zachrání . Ve vesnici nastane převrat ..


Moje hodnocení : 7/10
Kniha jsem dostala jako dárek a vůbec jsem nevěděla do čeho jdu . Podle přebala jsem čekala něco ve stylu Hunger games . Svět byl docela hezky vykreslen ikdyž do velkých detailů se nešlo ale pro čtení to stačilo . Hrdinka se snažila změnit svět . Trochu mi to připomínalo Neslyšno .

Žádné komentáře:

Okomentovat