11 května 2016

Vzdej se mi




Orig. název:Fall with me
Pořadí v sérii:4
Rok:2015 ; v ČR 9/2015
Počet stran:376
Nakladatelství:Baronet

Roxy žije sama v bytě a studuje online vysokou školu . Po nocích pracuje v baru U Mony . Už několik let se ji líbí Reece . Před rokem ho opilého odvedla domů a přespala u něj . On ráno hned začal že všeho lituje . Ji to velice zranilo jelikož k ničemu nedošlo .To mu ale neřekla . Rok se sobě vyhýbají a jsou na sebe nepříjemní . Roxy chodí stále s někym na rande ale na Reeceho nemůže zapomenout . Začne ji doprovázet domů jelikož se ve měste stane pár nepříjemností mladím slečnám . Roxy změkne a povolí se tomu . S Reecem ji to začne klapat ale bojí se mu říct že k ničemu nedošlo .

V bytě se ji začnou přemistovat věci a jak kdyby tam bydlel ještě někdo . Když najde rozbité okno a vše rozházené má veliký strach. Reece ji nechá bydlet u sebe . Přizná mu pravdu o té noci a on se naštve ale události ho přinutí na vše zapomenout . Roxy si vyčítá že vyprovokovala jednoho kluka který hodil kámen po jejím nejlepším příteli Charliem a ten už 6 let leží nehybně v nemocnici a nereaguje . Stále ho navštěvuje ale on přestane přijímat potravu a se všemi se rozloučí . Roxy přijde na to kdo ji přemístoval věci v bytě a málem u toho umře . Reece a oný kluk co zranil Charlieho ji zachrání a ona přehodnotí svůj život ..


Moje hodnocení : 7/10
Další z řady příběhů které jsou drsné a osudy nejsou lehké . Moc se mi nelíbí když tam potkáme předešlé hrdiny v této serii to působí hrozně blbě a tak nastrčeně . Jindy mi to nevadí . Kniha pro mě byla docela předvídatelná . I přesto jsem si ji užila .

Žádné komentáře:

Okomentovat