03 ledna 2016

Rok 2015

Každý rok chci přečíst 100knih a více . Na jaře jsem nedokázala vůbec číst , měla jsem zdravotní problémi a nic mi nešlo . V červnu jsem byla na 30 přečtených a styděla se . Řekla jsem že to dokážu a opřela se do toho a dotáhla to až na 99knih . Kdybych na silvestra nešla nikam a den předtím do práce tu 100 bych dala . Ale i tak jsem ráda . Žádné výzvy jsem si nedávala . 28400 stránek

Koupila jsem celkem 87knih . Některé mě bohužel zklamali .

Celkem jsem četla od 44nových autorů což je skoro půlka .

Opět jsem četla množství serii .
Nově začané :13
1. Bylo nebylo : Once upton a time
1. Elusion
1. Nevítaní
1.Nespavost
1.Prozřetelnost
1.Eden
1. Pomsta
1. Laura
3. Dáblův elixír
1,2,3. Deset malých nadechnutí
4.Dívka s hnědýma očima
1. Zůstan semnou
1,2,3,5,6 Rosemary beach

Rozečtené :5

12,13,14. 15 Roztomilé malé lhářky
3,4, Počkám na tebe
2.Prozřetelnost 2
1,5 Božská mrcha
2,5 Nádherná svatba

Dokončené:5

1-6 Hra lží

1-6 Pokrevní pouta
1-3 Nejtemnější síly
1-2 Jen jeden rok
1-3 Anna, Lola, Isla



Natalie Young -Dokonalá chut
Katie Fforde - Umění žít
Katie Fforde - Flořin úděl
Katie Fforde - Svatební horečka
Katie Fforde - Milostné etudy
Katie Fforde - Umělecká licence
Karie Fforde - Zahrada splněných přání
Cora Carmack - Losing it
Collen Hoover -Život jedna básen
Tess Stimson - Otevřené manželství
Liane Moriarty - Manželoto tajemství
Liane Moriarty - Na co Alice zapomněla
Byrne Rhonda - Tajemství
Byrne Rhonda - Tajemství pro dospívající
Přestante být závislí
Don Miguel - Čtyři dohody
Don Miguel - Pátá dohoda
Don Miguel - Láska vztahy a přátelství
David Schreiber - Uzdravení bez léků a lékařů
Florence Littauer - Osobnosti plus
Ruediger Schache - Tajemství přitažlivost srdce
Louise L.Hay - Miluj svůj život
Courtney Cole -Pokud zůstaneš
Nina George - Levandulový pokoj
Claudia Gabel - Elusion
Sara Shepard - Roztomilé malé lhářky 12
Sara Shepard - Roztomilé malé lhářky 13
Sara Shepard - Roztomilé malé lhářky 14
Sara Shepard - Roztomilé malé lhářky 15
Sara Shepard - Hra lží 6
Alice Oserman - Solitaire
Once upton a time
Sophie Jordan - Nevítaní
Vasilková - Manželky
Vasilková -Kouzlo všednosti
Vasilková - Dva životy
Kimberly McCreight - Případ Amelia
Lucy Dawson - Milenka mého muže
Lucy Dawson - Ten kdo odešel
Richelle Mead - Pokrevní pouta 6
Rainbow Rowell - Eleanor a park
Meg Cabot - Láska v podsvětí
Max Tucker - Snad v pekle čepujou
Sarah Moore - Jablečný koláč naděje
John Green - Papírová města
J.R. Johansson - Nespavost
Sarai Walker - Alice v říši divů
Adele Parks - Tady a ted
Jamie McGuire - Prozřetelnost
J.A. Redmerski - Na hraně zapomnění
Veronika Košáková - Zpověd z děcáku až na přehlídková mola
James Patterson - Deníček šílené holky
James Patterson - První láska
Helen Douglas - Eden
Piper Kerman - Oranžová je nová černá
Elizabeth Miles - Pomsta
Jandy Nelson - Nebe je všude
Jo Platt - Život vzhůru nohama
Lucy Diamond - Kavárna na pláži
Raymond Khoury - Dábluv elixir
Doba jedová
J.Lynn - Důvěřuj mi
J.Lynn - Zůstan semnou
Jamie McGuire - Nádherná svatba
Raina Telgemeier - Drama
E.Lockhart - Ostrov lhářů
Christina Lauren - Vášnivý svůdník
Christina Lauren - Božská mrcha
J.K. Johansson - Laura
Cecelia Ahern - S láskou Rosie
Cecelia Ahern - Díky za vzpomínky
Cecelia Ahern - Kdybys mě ted viděla
K.A.Tucker -Deset malích nadechnutí
K.A.Tucker -Jedna malá lež
K.A.Tucker -Čtyři vteřiny rozhodnou
Jamie McGuire - Proroctví
Maite CCarranz - Jedovatá slova
Jana Benková - Až po uši
Gayle Forman - Jen jeden rok
Gayle Forman - Zůstan semnou
Sophia Kinsella - S kým budeš spát ?
C.D. Payne - Nestydaté plavky
Pamela Redmond Satran -Od zítřka budu sexy třicítka
Lisa Kleypas - Dívka s hnědýma očima
Ulice
Kelly Armstrong - Prozření
Amanda Knox - Čekám až mě vyslechnete
Douglas Preston - Hřbitovní tanec
Zoe Sugg - Girl onlinec
Brendon Burchard - Zlatá vstupenka
Abbi Glines - Hranice nevinosti
Abbi Glines - Za hranicí nevinosti
Abbi Glines - Forever too far
Abbi Glines - Twisted perfestion
Abbi Glines - Simple perfection
Marie Doležalová - Kafe a cigárko
Stephanie Perkins - Isla a štastné konce
Dárek z pravé lásky
Robin S . Sharma - Mnich , který prodal své ferrari

Žádné komentáře:

Okomentovat