13 srpna 2015

Eden




Eden je obyčejná holka které umřely rodiče před lety při autonehodě a vychovává ji teta . Do školy přijde nový krásný spolužák Ryan a začnou po sobě pokukovat ale Eden si nepřipouští že by mohl koukat opravdu po ni . Její nejlepší kamarád Connor ji před Ryanem varuje . Ryan zas Eden říká že Connor je do ni zamilovaný .

Eden na Ryanovi nesedí hodně věcí . Neví co je pizza , kdo byl Hitler . Chybí mu spousta znalostí . Když se s nim učí a najde u něj knihu o Connorovi datovanou o hodně hodně let do budoucnosti . Vše najednou začne dávat smysl . Ryan zapírá ale poté jde s pravdou ven . Connor objeví obyvatelnou planetu , zučne se cestovat a z nové planety se přiveze bakterie která postupně zničí Zemi . Ryan byl poslán aby zabránil Connorovi planetu objevit . Snaží se s nim spřátelit ale moc mu to nejde .

Když ted Eden vše ví je v ohrožení . Chce jim ale pomoct a nikomu o tom neřekne . Connora si trochu svím chováním znepřátelí . Povede se ji vše dotáhnout do konce a Connor planetu neobjeví . Ryanův ukol je splněn a odjíždí zpátky . Zakopali společně kapsli času aby oboum na sebe zbyla vzpomínka . Loučení je to těžké .

Eden se vypraví do jeho bývalého domu a zjistí že čistič což je člověk který vše pro takovou misi připraví a poté i uklidí je přítel její tety Travis . Chce ji zabít . Naštěstí se ji podaří utéct a v tom se vrátí Ryan . Ukradl palivo na jednu cestu časem a vrátil se za ni .Co s nim ale v minulosti bude ? Bude ho někdo hledat ? Jde to tak jednoduše utéct a nevrátit se ?...

Moje hodnocení :8/10
O knize jsem slyšela samé špatné hodnocení , přistupovala jsem k ní né moc dobře ale přeci jen mě námět zaujal . Byla jsem velice mile překvapena . Líbilo se mi to, odsýpalo , nápad , zápletka super . Jen co mi přišlo divné autorka je z Anglie a nějakou dobu pobývala ve státech . Příběh se odehrává na pobřeží Anglie ale život místní mládeže mi přišel hodně americký . Přeci jen když čtete knihy z anglie vždy to poznáte . Jiná kultura a mentalita . Nejsou tak bláznivý . Nechtělo se mi věřit tomu kde se to odehrává ale jináč dobře zpracované téma budoucnosti . Osud který se dá zvrátit . Těším se na další díl jak se Eden vypořádá s Ryanem .

Žádné komentáře:

Okomentovat