31 července 2015

červenec 2015

Přečetla jsem celkem 10 knih . Z toho 8 románu a knih ze života . Konečně jsem přečetla knížky co jsem dostala k vánocum. Díky mému čtecímu bloku mi to tedy trvalo . Ale ted už to snad bude lepší a lepší a knih bude čím dál více přibývat :)



Poté jsem přečetla 4knihy z osobního rozvoje . Tedy dvě jsem četla tak na pul jelikož mě nezaujali a další dvě jsem přečetla už pořádně celé .
Uzdravení bez léku doporučuji každému kdo má nějaký problem nebo by chtěl pomoci pochopit někoho ze svého okolí .
Kniha poznání vám také v mnohém otevře oči a vy pochopíte že myslet sama na sebe se opravdu vyplácí.


Celkem v červenci koupeno 8knih .

Využila jsem slevové akce od Joty i Baronetu .
Ahern měli ve výprodeji za 79kč.
Katie jsem se rozhodla dokompletovat . Už mi zbývají jen 2knihy .


Žádné komentáře:

Okomentovat