31 května 2015

Květen 2015

V květnu jsem se konečně zas rozečetla a začla víc knihy vnímat . Přečetla jsem celkem 9knih . Nevítaní a Eleanor mě zklamalo . Dočetla jsem dvě serie . Láska v podsvětí jsem četla už podruhé jelikož dřív jsem četla pirátský překlad . Ještě jednou jsem se vrhla na Snad v pekle čepujou což je skvělá pravdivá kniha jednoho amerického magora . Doufám že příští měsíc přečtu zas takovouhle hromádku .


V květnu jsem koupila 17knih .


Poslední díly Pokrevních pout a Hra lží . Dvě novinky od Domina.



Jedna nová serie , Samostatné knihy , Volné pokračování a další šance Liane .



Skutečný příběh , ze života sousedního slovenska , nová serie po Božském


CooBoo novinky posledních měsíců. Jsou hezky tenké .

Celková hromádka za květen . Byla jsem na světě knih kde jsou nekoupila žádnou knihu , ale přinesla asi 10kg edičních plánů a různých letáků.


Žádné komentáře:

Okomentovat