18 května 2015

6 : Spadla klec




Obsahuje spoilery a vyzrazení celé zápletky .

Emma se stále vydává za Sutton . Jenže najednou najdou mrtvolu . Myslí si že je to Emma , ale podle zubaře zjistí že je to opravdu Sutton a tak se provalí že Emma se za ni celé měsíce vydávala . Vyhodí ji ze školy , rodiče vlastně pravý prarodiče ji také doma nechtějí . Ubytuje se u Ethana . Nemá nic, ani občanku, peníze . Nic vlastního . Rozjede větší pátrání po vrahovy . Vše ukazuje na Garreta . Snaží se pomoct policii . Ví že by něco usvědčujícího měla najít u Nishy doma . Musela něco vědět když hned poté zemřela . Vypraví se do jejího domu prohledat její pokoj a najde lékařskou zprávu Ethana prokazující že jako 8letý zabil svoji kamarádku . V tom ji všechno dojde . Má strach jelikož je s Ethanem v domě sama . Pozná že to ví a chce ji také zabít . Naštěstí stihne zavolat Laurel a ta s Thaylerem ji přijedou zachránit . Ethana se podaří usvědčit a prarodiče ji nabídnou že by ji strašně rádi vychovávali . Emma nikdy neměla skutečnou rodinu ani se tak nikde necítili takže je poctěna a hrozně si toho váží že už nemusí lhát .



Moje hodnocení : 10/10- bez spoilerů
Serii jsem začala číst před 2 roky . Chytla mě už od začátku . Vždycky jsem podezírala nevlastní matku . Takovýto konec by mě nikdy nenapad !! Napínavé , skvěle promyšlené . Serii můžu jen doporučit a jednou si chci všechny díli hned za sebou přečíst abych odkryla všechny schované detaily které mi velkými rozestupy utekly .

Žádné komentáře:

Okomentovat