01 ledna 2015

Prosinec 2014

Přečetla jsem 11knih . Na konci roku jsem četla 3knihy týdne . Nejlepší byly Stříbrné stíny .



Tento měsíc jsem se s nákupy hodně rozjela . Nakoupila jsem vše co tento rok vyšlo a mě zaujalo aby mé nákupní seznamy byly prázdné :)

Celkem 35kousků :)

Nejdřív jsem objednala velkou krabici z beletrie půlku jsem si vzala , druhou půlku jsem dala aby mi přítel dal k vánocům + dalších 6knih jsem vzala jen jemu .
Poté jsem objednala další knihy u svého knihkupce a pro ty jela máma a že mi je dá ona k vánocům
Měla jsem svátek a od mámi jsem dostala novou Lanczou.
Chtěla jsem si objednat další knihy od Katie Fforde ale zjistila jsem že jsou vyprodaný . Koukla jsem na databazi a nějaký našla tak jsem objednala.
Jednu knihu (Pomsta)jsem dostala od svého knihkupce za nákupy :)Jediný dárek o kterém jsem nevěděla a strašně chtěla vědět co to bude .
Poslední hromádku jsem využila 30% slevy v Dobrovském .Byla to fuška tam něco najít , to jejich uspořádání je teda šílené :D 3knihy jsem hledala 45minut :D


Všechny pohromadě :) 35knih . Některé jsem už přečetla :)Naštěstí :D


Žádné komentáře:

Okomentovat