26 října 2014

Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender





Moje hodnocení : 5/10

Na knihu jsem se strašně těšila, obálka vypadá strašně krásně, podivuhodně a tajemně . Překvapilo mě tedy že kniha má přebal , první kniha od CooBoo u které jsem se s tím setkala a nesedělo mi to k tomu .

Kniha je tenoučká a čte se rychle . Jenže to co mě čekalo nebylo to co jsem očekávala . Představila jsem si dívku s křídli a nějaký fantasy román v dnešní době . Povídání jak bude mít křídla a nejdříve trápení s tím a poté objeví tajné schopnosti a třeba bude někomu pomáhat .

Jenže , to co jsem četla jinde že se popisuje rodiná historie říkám super . Všichni knihu vychvalují a jsou z ní velice potěšeni . Asi 170stránek vyprávění o předcích , dobrá příjemné zpestření , neco neobvyklého ale zbytečně dlouhé , když už se seznamujeme s Avery je to podivné , je stále zavřená doma , poté se snaží dostat do společnosti . Kdykoli potkáme nebo se zmíní o nějaké postavě následuje několik stran popisu co je osoba zač a jeho historie .

Pro mě zbytečně dlouhé a nudné pasáže a celkem nedovedu říct o čem celková kniha byla a o čem přesněji vyprávěla . Žádný určitý příběh neskrývala , pouze vypravování o rodiné historii ale tak okrajově a nezáživně že je to stejně zajímavé jako popis cesty ráno do sámošky pro rohlíky .

Pro mě velké zklamání ....

Žádné komentáře:

Okomentovat