26 října 2014

Nejtemnější síly : Přivolávání




Chloe žije s otcem který stále cestuje a tak ji vychovává hodně teta . Už jako malá viděla duchy . Ale moc si to nepamatuje . Je ji 14 a chodí na uměleckou školu . Jednoho dne ji po škole pronásleduje muž který podléhá rozkladu . Snaží se mu utéct a mlátí všude okolo , pere se s učitelem . Všechny upozorňuje na muže , ale nikdo nikoho nevidí . Je převezena do psychiatrické léčebny . Snaží si nepřipouštět že je blázen . Vidí , ale duchy .

Doktoři ji pomocí testu řeknou že trpí schizofrenii , stím se moc nechce vyrovnat . Začne se kamarádit s Lizou , ale tu zanedlouho odvezou jinam . Rea její nová spolubydlící má ráda ohen . Popálila svou matku ikdyž vůbec v ruce neměla zápalky. Snaží se doktorům na vše kývat aby co nejdříve mohla jít pryč. V léčebně jsou i kluci . Velice nepřátelský Derek a Simon . Jsou bratři . Je na nich , ale něco velice divného. Chloe se zpočátku proti své vůli začne bavit a zjistí že také mají zvláštní schopnosti .

Chloe vidí ducha a ten ji nabádá aby šla do sklepa. Najde tam hroby několika lidí a zjišťuje že měli také magické schopnosti a byli zde v léčebně . Hodně věcí ji nesedí a chodí si pro odpovědi k Simonovi . Simon chce utéct a Chloe chce jít s ním . Nakonec uteče i Rea a Derek který vůbec utéct nechtěl . Najdou je a střílí po nich uspávacími šipkami . Rea a Chloe se schovají , ale kluci nikde . Holky se vydají k tetě Chloe jelikož si Chloe poranila dost ruku a potřebuje stehy . Ale u tety je čeká dost velké překvapení ...

Moje hodnocení : 9/10
O knize jsem vůbec neviděla až jsem ji zahlédla na blogu Bookskla hned mě zaujala .Trvalo tedy než jsem si ji koupila :D jen 5měsíců :D ale byla doma dva týdny a už jsem se do ni pustila. Byla strašně rychle přečtená a četla se uplně sama . Ze začátku mi připomínala Mediátora od Meg Cabot , ale pochvilce se to rozjede takovým směrem že podobnost přestává a dostáváme se do uplně skvělého nabytého příběhu . 3.11vycházá další díl , který bude doufám stejně našlapaný . Skončilo to strašně napínavě a samozřejmě jak bývá u serii v tom nejlepším .


Postavy byli skvěle popsané , u každého víme jeho povahové rysy, zjišťujeme proč byli do ústavu poslány . Líbilo se mi jak léčebna byla popsaná a její příjemné prostředí . V pražských Bohnicích to takhle vůbec nevypadá .

Žádné komentáře:

Okomentovat