22 října 2014

Kolumbova záhada




Tom byl velice uspesný reportér , poštval si proti sobě všechny a přišel o vše, s manželkou se rozešel a ona umřela. Dcera ho odmítá jenže ted ji unesly a on ji chce zachránit . Pouští se do koloběhu do kterého spadá i jeho mrtvý otec . Léta po světě jak splašený a snaží se zachránit dceru . Stále ho někdo chce zabít . Snaží se najít poklad který prý na Jamajce zakopal samotný Kryštof Kolumbus když objevil Ameriku . Dějiny se promítají do součastnosti .

Moje hodnocení : 5/10

Kniha se nám nějakou dobu válela doma , půjčená od babičky , anotace mě navnadila. Takový žánr nečtu , ale filmy mě baví tak si říkám zkusím to . Zápletka byla super . Spád to mělo také, 400stran se čte rychle, přečteno za večer a dopoledne .Jenže co mě se nelíbilo : hodně postav které se stále střídají .Jste u jedné a v dalším odstavci už se mluví zase z jiného pohledu . Strašně moc příme řeči a o postavách nevíme skoro vuuubec nic . Jsem zvykla že vím různé vlastnosti postavy , kdo je parchant a kdo je naivka , co mají rádi , nějakou minulost a takové jenže taky stále dialogy všichni šli proti všem jak zrovna potřebovali . Asi u tohoto žánru zůstanu u filmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat