21 července 2014

Omámení




Violet je grigory . Fenix ji chce zabít , ale když jeden z nich zemře ten druhý díky jejich propojení také umře. Violet vše poví své lidské kamarádce Steph . Přivede ji mezi všechny a vše ji ukáže . Steph jim je užitečná při pátrání . Snaží se najít Nathaliuse . Myslí si že zabil matku Linkolna .

Všichni po něm pátrají až najdou stopy do Jordánska . Přijedou tam a zjištují že potřebují najít svitky pravidel . Písmo . Dojde jim že to jsou pergamenty které psal Mojžíč pro křestany známé jako přikázání . Tři nejvíce postavení musejí obětovat krev . Magda na kterou Violet pěkně žárlí pohne horou kde byl usmrcel Ježíš a najdou truhlu se svitkama . Jenže se začnou mezi sebou všichni bojovat až emigranti odejdou a Violet umírá . Linkoln ji zachranuje a jedou zpátky do států .Ukazuje se že Magda mohla za smrt matky Linkolna a že ona platila Nathaliovi . Všechny je zradila . Linkoln a Violet snad už budou mít klid na svoji lásku ...

Moje hodnocení : 5/10
První díl byl super . Těšila jsem se na další a 200stránek ze 400mi trvalo než jsem se začetla . Stále jsem se ztrácela a nevěděla o čem čtu . Konec už byl svižnější a lepší. Sice trochu zamotaný , ale plný akce a napětí . Když vyjde další díl půjdu do něho .

Žádné komentáře:

Okomentovat