28 června 2013

červen

Mé nakupy na sbazaru se rozrostli :) Sehnala jsem třetí díl o upírech Odhalení.Četla jsem první dva díli a zkončilo to napínavě tak sem zvědavá jak se to bude dál vyvíjet.



Memento.Asi nejznámější česká knížka o drogách.Stále jsem se k ní nemohla dostat a nebo ji sehnat.Konečne sem ji ulovila a tak sem na ni opravdu zvědavá.



Před nějakou už delší dobou mi kamarád pustil film a ten byl užasnej.Hlavně Barney tam :-) na knížku jsem se těšila a samozřejmě sem ji zase splašila na internetu :)Jen by mě zajímalo co bylo dřív jestly film nebo ta kniha.



Erotické romány se v poslední době těší oblibě a mě zajíma který je nejlepší :)Aneb Sex v Praze.



Pán co mi posílal Netvora mi napsal lísteček že má i Obnaženou.Tak sem mu poslala svůj seznam přání a dohodli sme se na dalších 4 knihách:-) Obnažená a její druhý díl Spoutaná.Docela těžko sehnatelné.Nikdo nikde neodepisoval ikdyž knihy nabízel.Jsem zvědavá na tento další sex román.Deník sprosté matky.Doufejme že to bude vtipné a nakonec Manželka 22.

Zaregistrovala jsem se na databaze knih a jukla po knihách i tam.Samozřejmě jsem nějaký našla a tady jsou výsledky.
Pan S. Další erotický román



Drogová knížka Pekelný spasitel.Na Cukr a sůl jsem četla jen chválu tak uvidíme a poté knížka o anorexii Holčička která nechtěla vyrůst.


Sextenze další erotický román.Tak to vidím že léto bude jedna erotika za druhou :D


Životní příběh jedné mladé Bordel mamá.To mě nadchlo a takové příběhy mám ráda.Poté od knihkupce novinka od Meg Cabot .Poslední díl serie psané v emailech a naposled Hra lží.Právě dočítám první díl a je to napínavé.



Všechny knihy dohromady sladkých 16, wau lepší než na vánoce :)

Celkem dohromady utraceno :2404kč


Za tento měsíc jsem se polepšila hlavně díky tenkým knížkám od Lenky Teremové a přečetla dohromady 12knížek.Proložila jsem to 4 oddychovými knížkami.

Některé knihy za tento měsíc si můžete koupit na mém obchůdku .

Na další měsíce mi zbývá jenom tadyta hromádka:D

Koupeno červen, květen a duben.Musim jet popřadě takže další kniha na řadě je 50 odstínů temnoty.Nechci aby se opakovala jako tento měsíc červen a já dočítám Lásku a Polibek od vánoc:DPěkně měsíc po měsíci ikdyž některé knihy ze života by mě lákali už tedka :D Na čekačce je 21knih.

Žádné komentáře:

Okomentovat